Monday, March 24, 2008

ممكن بس ازاي





ممكن بس ازاي؟؟؟

18 comments:

فرنسا هانم said...

هو ايه اللى ممكن بس ازاى ؟؟؟
هو انا جيت هنا غلط ولا ايه ؟؟؟؟
فين يا عم العجله بتاعتى
سلام عليكوا

د/اجدع بنوته said...

ممكن طبعا مش ممكن ليه

بس انت قول يارب

صيد الخاطر said...

ممكن ايه اللي انت جاي تقول عليه
آآآآآآآه

ادعيلي ياض يا محمد

محمد عبد الرحمن said...

ممكن طبعا إزاى برضه معروفة ومكررة
بس تفتكرر إنت يعنى إن أصلا هما عاوزين

يتهيألى كدة إنت بتتكلم عن أشباه أموات
والموضوع عاوز عالم واعية وصاحية
لكن من ناحية ممكن هو ممكن

خلينا نشوف


باينى كدة أنا وصلت للفكرة يا إما وصلت السرايا الصفرا بكل جدارة

دكتور حر said...

يا جدع اصبر شويه

ان كنت انتى هتيأس مين اللي هيستحمل

ممكن طبعا ان شاء الله

آفاق الحرية said...

فرنسا هانم
براحتك
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اه حاسبي من العجلة اصلها عايزة تتزود
ههههههههه

آفاق الحرية said...

د/ اجدع بنوتة
اكيد ان شاء الله ممكن

آفاق الحرية said...

صيد الخاطر
ياعمي ربنا يوفقك انت وطلبة المسلمين وانا اولكم
قول ان شاء الله
مقلتش ليه يابني

آفاق الحرية said...

طال الليل
اتمني انك متكنش وصلت السرايا الصفراء
لانه بصراحة انت موصلتش للفكرة
لكن كفاك شرفا المحاولة
تحياتي

آفاق الحرية said...

دكتور حر
والله لم ايأس
وعلي راي جدي مصطفي كامل
لاحياة مع الياس ولا ياس مع الحياة

Abdallah Hosni said...

اول القصيدة....قصدى اول زيارة ليّا الاقى كده

هو ممكن طبعا لكن ازاى اقولك انا

تركب من المحلة للسلام ومن السلام المترو ومن المترو رمسيس وبعدين تركب عبود ومن عبود الزقازيق تيجي تسلم عليا واقولك ازاى وترجع تااااانى

آفاق الحرية said...

3abdallah 7osni
ده ان شاء الله يكون اكيد في يوم من الايام مش ممكن
نورتني

سمراء said...

كدة
ممكن لو انت عايز
ممكن لو انت تقدر
ممكن لو انت معاك حد
ممكن لو انت اتحركت
ممكن صدقني ممكن
سمراء

آفاق الحرية said...

سمراء
حلو الاسم
بجد جميل
وانا بالله مصدقك ان شاء الله
نورتيني

Unknown said...

بالإسلام
الاسلام هو الحل

آفاق الحرية said...

انا انسان
هههههههههه
والله عندك حق
اكيد مش ممكن
اكيد ان الاسلام هو الحل ان شاء الله
نورتني

موناليزا said...

بالارادة كل شئ ممكن
بالايمان كل شئ ممكن
بحب الله كل شئ ممكن
بالدعاء كا شئ ممكن
بالتفاؤل كل شئ ممكن
شوفت بقى سهلة ازاى

آفاق الحرية said...

monaliza
لا مش سهلة خالص
ده حضورك بس هو اللي سهلها
نورتيني والله